Seminaris d'Innovació i Recerca en Informàtica

SIRI està organitzat en activitats, avaluables per separat, per triar entre un conjunt divers d'activitats. Es pretén variar l'oferta d'activitats i que hi hagi un cert grau d'elecció per part de l'estudiant a l'hora d'afegir 6 ECTS. La metodologia d'avaluació s'explica a la guia docent de l'assignatura SIRI.

A continuació, trobareu la llista d'activitats (però hi ha diverses altres activitats possibles) que s'estan duent a terme, i altres seminaris pròxims i aquells que ja s'han realitzat durant aquest any. La inscripció a les activitats, anunciades en aquesta llista, haurà de ser feta directament pels estudiants amb els organitzadors de l'activitat. Per certificar l'assistència a aquestes activitats i lliurar la documentació requerida per ser avaluada s'utilitzarà el Racó (mira com fer-ho). L'alumne acumularà ECTS fins a assolir 6 o més crèdits ECTS, llavors l'estudiant pot matricular l'assignatura SIRI i apropar-la al final del semestre actual.

Curs 2020-2021

Seminaris anteriors