Seminaris d'Innovació i Recerca en Informàtica

SIRI està organitzat en activitats, avaluables per separat, a triar entre un conjunt divers d'activitats. Es pretén variar l'oferta d'activitats i que hi hagi un cert grau d'elecció per part de l'estudiant, que ha de fer-ne suficients per assolir 6 ECTS.

A continuació, trobareu la llista d'activitats que s'estan duent a terme, altres seminaris futurs i aquells que ja s'han realitzat durant aquest any acadèmic. La inscripció a les activitats, anunciades en aquesta llista, haurà de fer-se directament pels estudiants amb els organitzadors de l'activitat. Per certificar l'assistència a aquestes activitats i lliurar la documentació requerida per ser avaluada s'utilitzarà el Racó (mira com fer-ho). L'alumne acumularà ECTS fins a assolir-ne 6 o més crèdits ECTS. Aleshores, l'estudiant pot aprovar l'assignatura SIRI i matricular-la al final del semestre actual.

Curs 2024-2025

Propers seminaris

EUMaster4HPC Summer School 2024
EUMaster4HPC Summer School