Afegir assignatura al potencial de la matrícula

• Les excepcions a les Condicions de Matriculació dels Estudiants de la Fase Inicial així com als estudiants de fora de la Fase Inicial (Canvi de Prerequisits i Correquisits) es faran en el període establert a través de l'e-Secretaria a "Afegir UD al potencial de matrícula".
  • Pel que fa als estudis de Màster, les assignatures que no formen part del propi pla d'estudis o especialitat s'afegiran, en cas que sigui possible, durant el període establert de Modificació de Matricula i Canvi de Grup.

Tràmit online

e-Secretaria

Els estudiants de Fase Inicial Superada (Grau en Enginyeria Informàtica) poden presentar les instancies des del 16 fins el 30 de gener.

Els estudiants de la Fase Inicial (Grau en Enginyeria Informàtica) poden presentar les instancies des del 16 de gener fins al 4 de febrer (fins les 12h. del migdia).

Els estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades poden presentar les instancies des del 16 de gener fins el 3 de febrer.

• Estudiants de Grau i Màster que vulguin afegir assignatures al seu potencial de matrícula.

Aquest tràmit és gratuït.