Afegir assignatura al potencial de la matrícula

• Les excepcions a les Condicions de Matriculació dels Estudiants de la Fase Inicial així com als estudiants de fora de la Fase Inicial (Canvi de Prerequisits i Correquisits) es faran en el període establert a través de l'e-Secretaria a "Afegir UD al potencial de matrícula".
  • Pel que fa als estudis de Màster, les assignatures que no formen part del propi pla d'estudis o especialitat s'afegiran, en cas que sigui possible, durant el període establert de Modificació de Matricula i Canvi de Grup.

Tràmit online

e-Secretaria

Els estudiants de la Fase Inicial Superada poden presentar les instancies des del 10 de juliol fins el 18 de juliol.

Els estudiants de la Fase Inicial poden presentar les instancies des del 10 de juliol fins 22 de juliol.

• Estudiants de Grau i Màster que vulguin afegir assignatures al seu potencial de matrícula.

Aquest tràmit és gratuït.