Màster en Enginyeria Informàtica - Modalitat Empresa

Sessions informatives màsters en general (MAI, MEI and MIRI)
  • dimecres 19 de febrer, 12.15 h i 16.00 h, auditori Manuel Martí Recober (edifici B6, planta baixa)
  • dimecres 6 de maig, 12.15 h i 16.00 h, sala de Juntes (edifici B6, 1a planta)

Sessió informativa MEI

• dimecres 20 de maig, 12.15 h i 16.00 h, auditori Manuel Martí Recober (edifici B6, planta baixa)

Sobre

En primer lloc, aquest màster et permet exercir la professió d'enginyer informàtic. El màster equipa als graduats amb el coneixement i l'experiència pràctica en un ampli espectre de dominis de tecnologia de la informació: des de la computació en el núvol fins a la seguretat, i des dels gràfics per computadora fins als sistemes d'informació, amb un enfocament en la gestió i el lideratge de TI. Els graduats es tornen molt versàtils en l'ús de TI en les seves organitzacions. Els estudiants de màster poden combinar fàcilment estudis amb pràctiques curriculars externes o un contracte en empreses; fent contactes i construint el seu futur des del principi.

Coordinador: Daniel Jimenez Gonzalez (Vice-degà d'estudis post-graduats)

Destinataris

Aquest màster és el títol adequat no sols per a aquells que ja tinguin el grau en Enginyeria Informàtica, sinó també per a aquells que provinguin de camps estretament relacionats, com per exemple Enginyeria Elèctrica, Industrial, telecomunicacions... o ciències com matemàtiques, física....que persegueixen un coneixement més profund de la tecnologia de la informació i les seves aplicacions. En particular, aquesta modalitat està dirigida a professionals i futurs professionals en Enginyeria Informàtica que desitgen renovar o augmentar els seus coneixements a llarg termini mentre gaudeixen de pràctiques reals (pràctiques curriculars externes) o d'un treball en empresa.

Català/Espanyol

Quatre semestres. Meitat universitat / meitat empresa. 90 ECTS

Dedicació

Temps-complet: 20h de classe i treball personal - 20h en empresa