Màster en Enginyeria Informàtica - Modalitat Empresa

Sessions informatives màsters en general (MAI/MEI/MIRI/MDS)
  • divendres 26 de febrer, 12.00 h i 16.00 h,
  • divendres 30 d'abril, 12.00 h i 16.00 h,
  • divendres 28 de maig, 12.00 h i 16.00 h,

Sessions informatives específiques

• divendres 5 de març, 16.00 h, sessió específica del MEI
  • dilluns 3 de maig, 16.00 h, sessió específica del MDS
  • dimarts 1 de juny, 12.00 h, sessió específica del MDS
  • divendres 4 de juny, 16.00 h, sessió específica del MEI - modalidad industrial

Totes les sessions serán virtuals via GMeet. Inscriu-te a les sessions informatives.

La preinscripció dels màster MAI, MEI, MIRI i MDS, oberta del 25 de febrer al 4 de juny! Tramita l'admissió - Més informació

En primer lloc, aquest màster et permet exercir la professió d'enginyer informàtic. El màster equipa als graduats amb el coneixement i l'experiència pràctica en un ampli espectre de dominis de tecnologia de la informació: des de la computació en el núvol fins a la seguretat, i des dels gràfics per computadora fins als sistemes d'informació, amb un enfocament en la gestió i el lideratge de TI. Els graduats es tornen molt versàtils en l'ús de TI en les seves organitzacions. Els estudiants de màster poden combinar fàcilment estudis amb pràctiques curriculars externes o un contracte en empreses; fent contactes i construint el seu futur des del principi.

Coordinador: Daniel Jimenez Gonzalez (Vicedegà/ana d'Estudis de Postgrau)

Quatre semestres. Meitat universitat / meitat empresa. 90 ECTS. Presencial

Dedicació

Temps-complet: 20h de classe i treball personal - 20h en empresa
Classes per la tarda - només tres dies (14:00 h - 20:00 h)

Català/Espanyol

Perfil d'entrada

Aquest màster és el títol adequat no sols per a aquells que ja tinguin el grau en Enginyeria Informàtica, sinó també per a aquells que provinguin de camps estretament relacionats, com per exemple Enginyeria Elèctrica, Industrial, telecomunicacions... o ciències com matemàtiques, física....que persegueixen un coneixement més profund de la tecnologia de la informació i les seves aplicacions. En particular, aquesta modalitat està dirigida a professionals i futurs professionals en Enginyeria Informàtica que desitgen renovar o augmentar els seus coneixements a llarg termini mentre gaudeixen de pràctiques reals (pràctiques curriculars externes) o d'un treball en empresa.

També et pot interessar