Màster en Enginyeria Informàtica - Modalitat Empresa

Esteu aquí

El termini de preinscripció per sol·licitar l'accés a aquest màster és del 26 de febrer al 26 de maig de 2024.

Sol·licita via admissió estudis UPC (en línea)
Web de màsters

En primer lloc, aquest màster et permet exercir la professió d'enginyer informàtic. El màster equipa als graduats amb el coneixement i l'experiència pràctica en un ampli espectre de dominis de tecnologia de la informació: des de la computació en el núvol fins a la seguretat, i des dels gràfics per computadora fins als sistemes d'informació, amb un enfocament en la gestió i el lideratge de TI. Els graduats es tornen molt versàtils en l'ús de TI en les seves organitzacions. Els estudiants de màster poden combinar fàcilment estudis amb pràctiques curriculars externes o un contracte en empreses; fent contactes i construint el seu futur des del principi.

Coordinador: Oscar Romero Moral - (Vicedegà d'estudis de Postgrau)

Quatre semestres. Meitat universitat / meitat empresa. 90 ECTS. Presencial

Dedicació

20h de classe i treball personal - 20h en empresa
Classes per la tarda - màxim tres dies (14:00 h - 20:00 h)

Català/Espanyol

Perfil d'entrada

Aquest màster és el títol adequat no sols per a aquells que ja tinguin el grau en Enginyeria Informàtica, sinó també per a aquells que provinguin de camps estretament relacionats, com per exemple Enginyeria Elèctrica, Industrial, telecomunicacions... o ciències com matemàtiques, física....que persegueixen un coneixement més profund de la tecnologia de la informació i les seves aplicacions. En particular, aquesta modalitat està dirigida a professionals i futurs professionals en Enginyeria Informàtica que desitgen renovar o augmentar els seus coneixements a llarg termini mentre gaudeixen de pràctiques reals (pràctiques curriculars externes) o d'un treball en empresa.