Erasmus Mundus Master in Big Data Management and Analytics

Esteu aquí

La primera promoció del BDMA és el curs 2017-2019, garantint d'aquesta manera la transició entre l'IT4BI i el BDMA. Aquesta renovació del BDMA s'allarga per 3 edicions fins a l'edició 2019-2021. Després de superar un procés de renovació al 2019, s'assegura la continuïtat de BDMA per 4 edicions més. La primera promoció de la renovació és en 2020-2022 i l'última al 2023-2025.

Aquest Màster Europeu ha estat creat per un Consorci compost per cinc institucions: Université Libre de Bruxelles (ULB) (universitat coordinadora), Università di Padova (UniPD), Centrale Supelec (CS), Technische Universiteit Eindhoven (TU/e)i Universitat Politècnica de Catalunya (UPC-Barcelona Tech).

Coordinador: Oscar Romero Moral

Núm. places

Durada

2 anys acadèmics

Dedicació

120 crèdits ECTS

Anglès

Preus

Les taxes acadèmiques del BDMA estan determinades pel Consorci Universitari que organitza els estudis. Aquestes taxes són les mateixes per a totes les universitats participants. Si necessiteu més informació, si us plau, contacteu al lloc web del màster.

Perfil d'entrada

El BDMA està dirigit als estudiant amb un Grau (o titulació equivalent de 180 crèdits ECTS), amb una especialització en Ciències de la Computació. Els sol·licitants han de presentar una prova del seu domini de l'anglès que correspongui al nivell B2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

Universitats participants (ULB universitat coordinadora)

ULB
UPC