Erasmus Mundus Master in Big Data Management and Analytics

La primera promoció del BDMA és el curs 2017-2019, garantint d'aquesta manera la transició entre l'IT4BI i el BDMA. Aquesta renovació del BDMA s'allarga per 3 edicions fins a l'edició 2019-2021. Després de superar un procés de renovació al 2019, s'assegura la continuïtat de BDMA per 4 edicions més. La primera promoció de la renovació és en 2020-2022 i l'última al 2023-2025.

Sobre

Aquest Màster Europeu ha estat creat per un Consorci compost per cinc institucions:

• Université Libre de Bruxelles/Vrije Universiteit Brussel (ULB) (coordinating institution)
  • Centrale Supelec (CS)
  • Technische Universität Berlin (TUB)
  • Technische Universiteit Eindhoven (TU/e)
  • Universitat Politècnica de Catalunya (UPC-Barcelona Tech)

Destinataris

El BDMA està dirigit als estudiant amb un Grau (o titulació equivalent de 180 crèdits ECTS), amb una especialització en Ciències de la Computació. Els sol·licitants han de presentar una prova del seu domini de l'anglès que correspongui al nivell B2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües.

Anglès

2 anys acadèmics

Dedicació

120 crèdits ECTS

Preus

Les taxes acadèmiques del BDMA estan determinades pel Consorci Universitari que organitza els estudis. Aquestes taxes són les mateixes per a totes les universitats participants. Si necessiteu més informació, si us plau, contacteu al lloc web del màster.

Universitats participants (ULB universitat coordinadora)

ULB
UPC