CCABA – Centre de Comunicacions Avançades de Banda Ampla

Esteu aquí

El Centre de Comunicacions Avançades de Banda Ampla és un centre de recerca inaugurat al gener de 1994 amb l’objectiu d’agrupar en un sol CER investigadors, dels diferents grups de recerca de la UPC en el camp de les comunicacions de banda ampla.

L’aplicació de les noves tecnologies suposen nous reptes, que requereixen d’estructures de recerca més grans que les que tradicionalment han funcionat fins ara.
CCABA dirigeix la participació de la UPC en el consorci 5G-BCN i actualment participa en diversos projectes sobre tecnologia 6G.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC: futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC