BSC-CNS - Barcelona SuperComputing Center

Esteu aquí

Des de la seva creació el 2005, el BSC ha desenvolupat un paper actiu en la promoció de HPC a Espanya i Europa com una eina essencial per a la competitivitat internacional en ciència i enginyeria. El centre gestiona la Xarxa Espanyola de Supercomputació (RES), i és membre d'allotjament de l'Associació per a la Computació Avançada a Europa iniciativa (PRACE). Participa activament en les principals iniciatives de HPC europeus, en estreta cooperació amb altres centres de supercomputació europeus.

Amb una plantilla de més de 400 experts i professionals de R + D, BSC ha tingut èxit en l'atracció de talent, i la seva investigació es centra en quatre camps: Ciències de la Computació, Ciències Biològiques, Ciències de la Terra i aplicacions informàtiques en Ciència i Enginyeria.

La majoria de les línies d'investigació del BSC es desenvolupen en el marc dels programes de finançament de la recerca de la Unió Europea, i el centre també realitza investigació bàsica i aplicada en col·laboració amb empreses líders com IBM, Microsoft, Intel, Nvidia, Repsol i Iberdrola. La qualitat de la seva investigació ha estat reconegut pel govern espanyol amb la subvenció d'Excel·lència Severo Ochoa Centre de la ciència d'avantguarda espanyola.

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC

Treballs de fi de grau i màster dels estudiants

Descobreix al portal de coneixement obert de la UPC els projectes duts a terme per estudiants de la FIB