LARCA - Laboratori d´Algorísmia Relacional, Complexitat i Aprenentatge

Esteu aquí

El grup d'Algorísmia Relacional, Complexitat i Aprenentatge (LARCA) està format per membres del departament de Ciències de la Computació.

El seu objectiu és la resolució de problemes a partir d'una aproximació basada en sòlids principis matemàtics, fent servir eines de modelització i tècniques basades en l'algorísmia, la complexitat computacional, la teoria d'autòmates, la lògica, la matemàtica discreta, l'estadística i els sistemes dinàmics.. Les principals línies de recerca són:

• Mineria de dades i aprenentatge automàtic
  • Anàlisi de dades masives,amb èmfasi en els fluxes de dades
  • Anàlisi de dades estructurades
  • Lingüística matemàtica

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC: futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC

Treballs de fi de grau i màster dels estudiants

Descobreix al portal de coneixement obert de la UPC els projectes duts a terme per estudiants de la FIB

Estudi bibliomètric elaborat per la Biblioteca Gabriel Ferraté