Reconeixement de crèdits optatius per activitats universitàries

La normativa acadèmica de Grau de la UPC contempla la possibilitat de reconèixer fins a 6 ECTS optatius per activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació.

D’aquestes activitats, n’hi ha les ofertades per a tota la UPC i les específiques acordades per la FIB

L'estudiantat que realitzi cursos impartits per associacions FIB podrà obtenir reconeixement de crèdits.

L'estudiant/a podrà veure a la seva e-Secretaria dins el seu expedient el llistat de totes les activitats que ha realitzat simultàniament als seus estudis de Grau. A partir de la última matrícula l'estudiant podrà seleccionar a l'apartat Expedient>Reconeixement d'activitats quines de les activitats realitzades vol que s’incorporin al seu expedient de grau.

En el cas de reconeixement de l’itinerari de llengües i comunicació es reconeixeran únicament les llengües que estableix la Taula de reconeixement d'idiomes de la UPC.  Si el certificat oficial de B2 o superior que has utilitzat per assolir la competència en una tercera llengua l'has obtingut durant els estudis de grau el pots fer servir per al reconeixement d’ECTS. Aquest reconeixement s'haurà de sol·licitar mitjançant instància a la secretaria de la FIB en el períodes establerts. D'altra banda, sempre que sigui possible rebre la verificació del certificat d'idioma es podrà presentar la instància per la e-Secretaria en els períodes establerts.

Aquestes activitats s’hauran de fer simultàniament als estudis i el reconeixement s’ha de sol·licitar un cop feta  la última matrícula del grau.

Tràmit presencial o online

e-Secretaria
Període Q1:
dilluns, 2 novembre, 2020 a dilluns, 30 novembre, 2020
Període Q2:
dijous, 1 abril, 2021 a dimecres, 30 juny, 2021

Estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica

El reconeixement de crèdits té un cost del 15% del preu del crèdit.