Reconeixement de crèdits optatius per activitats universitàries

Donada la situació d'excepcionalitat que estem vivint, s'ha ampliat el termini d'aquest tràmit fins al 30 de juny

La normativa acadèmica de Grau de la UPC contempla la possibilitat de reconèixer fins a 6 ECTS optatius per activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació.

D’aquestes activitats, n’hi ha les ofertades per a tota la UPC i les específiques acordades per la FIB

L'estudiantat que realitzi cursos impartits per associacions FIB podrà obtenir reconeixement de crèdits. El reconeixement només es pot fer si s'ha acumulat múltiples enters d'ECTS, és a dir, no es faran reconeixements de 0,5 ECTS.

L'estudiant/a podrà veure a la seva e-Secretaria dins el seu expedient el llistat de totes les activitats que ha realitzat simultàniament als seus estudis de Grau. A partir de la última matrícula l'estudiant podrà seleccionar a l'apartat Expedient>Reconeixement d'activitats quines de les activitats realitzades vol que s’incorporin al seu expedient de grau.

En el cas de reconeixement de l’itinerari de llengües i comunicació es reconeixeran únicament les llengües que estableix la Taula de reconeixement d'idiomes de la UPC.  Si el certificat oficial de B2 o superior que has utilitzat per assolir la competència en una tercera llengua l'has obtingut durant els estudis de grau el pots fer servir per al reconeixement d’ECTS. Aquest reconeixement s'haurà de sol·licitar mitjançant instància a la secretaria de la FIB en el períodes establerts.

Aquestes activitats s’hauran de fer simultàniament als estudis i el reconeixement s’ha de sol·licitar en la última matrícula del grau.

Període Q1:
divendres, 1 novembre, 2019 a dissabte, 30 novembre, 2019
Període Q2:
dimecres, 1 abril, 2020 a dimarts, 30 juny, 2020

Estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica

El reconeixement de crèdits té un cost del 15% del preu del crèdit.

Àrea de Gestió Acadèmica (Secretaria)

Planta baixa de l'edifici B6 del Campus Nord
C/Jordi Girona,1-3

Matins: de 9.30 a 13.30 hores.
Tardes: dimarts i dimecres de 15.30 a 17.00 hores.

De l'1 de juny al 30 de setembre: de 9.30 a 13.30 hores de dilluns a divendres.

Agost tancat.