DAMA-UPC - Data Management Group

Esteu aquí

El grup de recerca DAta MAnagement (DAMA) està format per membres del departament d'Arquitectura de Computadors. Membre des de 2005 de Tecnio, una iniciativa d'ACCIO (Agència per la Innovació i la Internacionalització de les empreses catalanes, de la Generalitat de Catalunya), està reconegut pel Govern català com a grup de recerca consolidat.

Les principals àrees de recerca d'aquest grup d'orienten cap al rendiment, l'exploració i la qualitat en la gestió de dades, centrant-se principalment en grans volums de dades. Investiguen en la creació de noves estructures de dades, algorismes, mètodes i aplicacions en l'àrea de la gestió de dades per fer més senzilla la manipulació de grans volums de dades.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC: futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC