Sol·licitud plaça de mobilitat al programa UNITECH

Esteu aquí

ATENCIÓ: Per poder treure un rendiment acadèmic de la teva partipació en el programa UNITECH cal que t'informis abans d'aplicar. Si us plau, assisteix a una de les sessions informatives que organitza la UPC.

El procés d'aplicació al programa UNITECH consta de 3 etapes:

1. Presentació de la sol·licitud a través de la web de UNITECH: https://application.unitech.app/application/ap/upc
    Prepara per avançat la informació requerida (certificat d'idioma, certificat de notes, proposta de llista de matèries a realitzar i CV).
    Tingues en compte que l'aplicació es tanca automàticament en el termini indicat. Les sol·licituds enviades per correu electrònic o presentades en paper seran rebutjades; només les sol·licituds presentades en línia a la web de UNITECH seran vàlides.

2. Preselecció de candidats a la universitat d'origen.
  3. Els candidats preseleccionats participaran en un esdeveniment presencial i obligatori: l'Assessment Center (AC). que realitzarà el personal de les empreses del grup UNITECH. L'esdeveniment consta de 3 proves: discussió en grup, presentació improvisada i entrevista personal. Tot l'esdeveniment és en anglès.

Tràmit en línia

Application form

Des de principis de desembre fins mitjans de gener aproximadament (consultar convocatòria per a més concreció)

Estudiants de la FIB que estiguin cursant els estudis següents:

• Màster in Data Science
  • Master in Artifical Intelligence
  • Master in Innovation and Research in Informatics
  • Qüestionari d'aplicació
  • Certificat de notes
  • Certificat d'idioma
  • CV actualitzat

Aquest tràmit és gratuït.