Invitació Acte de lliurament Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2020 a Fermín Sánchez

Esteu aquí

Fermín Sánchez, professor de la FIB, va ser guardonat a la 23a edició d'aquest premi.

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Daniel Crespo, i el president del Consell Social, Ramon Carbonell, conviden a la comunitat universitària a l'acte de reconeixement al professor Fermín Sánchez, qui ha estat guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2020 en la modalitat de trajectòria docent.
Durant l'acte, el professor Sánchez oferirà la xerrada: "¿Cómo aprende el cerebro?".

L'esdeveniment tindrà lloc el dimarts 21 de setembre, a les 13 h, a la Sala d'actes Manuel Martí Recober de la FIB.
L'acte es retransmetrà pel canal Youtube de la FIB i per a poder assistir-hi presencialment s'ha d'omplir el formulari.

Atesa la situació sanitària actual, s'ha hagut de reduir l'aforament de la sala, de manera que un cop es completi la capacitat permesa es tancaran les inscripcions.

Notícia FIB