Obertes les inscripcions per al 2017 IT Challenge

Esteu aquí

Blockchain és el tema de la 6ta Edició de l'IT Challenge que premia al guanyador amb 10 mil euros.

Atos IT Challenge 2017, una oportunitat per participar en un concurs internacional dedicat a la innovació.

IT Challenge 2017 és:

• Un desafiament apassionant i innovador: Aquest any, els estudiants dissenyaran una aplicació, basada a les tecnologies de blockchain, que mostren com els principis de seguretat i registres públics de dades poden ser utilitzats de manera diferent i modifiquen els models de negoci tradicionals.
    • Una tutoria per experts en innovació: Durant IT Challenge, els participants tenen l'oportunitat de ser tutoritzats, durant la fase de desenvolupament, pels nostres experts (membres de la Comunitat Científica del Grup Atos), els qui aportaran suport i orientació en el desenvolupament real de les aplicacions.
    • Un impuls per a l'aprenentatge i desenvolupament de competències: Esperem dels participants molt més que una ment oberta a la innovació, és necessari que els equips desenvolupin la seva capacitat de gestió i desenvolupament de projectes, així com les seves habilitats per a la millor promoció de les seves propostes i idees.
    • Una competició internacional: L'edició 2017 està dirigida a alumnes de les més prestigioses Universitats i Grans Escoles, de més de 20 països.
    • En joc: 10.000 euros per a l'equip guanyador, 2º i 3er premi de 5.000 i 3.000 euros, respectivament. Addicionalment, tots els participants tindran l'oportunitat de participar als nostres programes de pràctiques.

Els equips participants tindran fins al 30 de novembre de 2016 per presentar el seu projecte i després accedir a la segona fase de la competició!