We are cordially inviting you to attend the opening ceremony on April, 24th.

Inscriu-te als workshops que organitza la Jedi del 23 al 26 d'abril. L'entrada és totalment gratuïta!

Des de l'associació d'estudiants HackersUPC estem buscant noves incorporacions a l'equip per tal d'organitzar la propera HackUPC. No deixis passar aquesta experiència única!

Speaker: Oriol Serra, chair of the Departament de Matemàtiques at UPC

Date: Wednesday 25th of April 2018 at 12:00 p.m.

Venue: Room A5202 Campus Nord

Com cada any, aquest mes de maig comença el programa d'estiu de GeorgiaTech a la FIB. Si ets estudiant de grau pots participar i obtenir reconeixement de crèdits.

Has renovat recentment el teu portàtil o tens pensat renovar-lo? Dóna el teu equip al Programa UPC Reutilitza.

Jocs Florals 2018

Amb motiu de la diada de Sant Jordi es convoca la 1a edició dels Jocs Florals, organitzada per la DEFIB i l’Oasi.

HP Academy 2018

An opportunity to start your career at a leading technology company. Successful program participants will be given an opportunity to join HP

everis Escape Room

Apunta't a l'everis Escape Room el 18 i 19 d'abril al Campus Nord. Seràs capaç de recuperar la informació i escapar en 60 minuts?

The 3rd Edition of the Summer School “Enabling Technologies for Industrial Internet of Things” is organized to offer about 50 hours of front lessons in the field of electronics, electromagnetics and ICT for Internet of Things (IoT).

La Diputació de Barcelona convoca els premis "Apps & IoT for citizens".

L'inLab FIB informa que el proper dimarts 10 d'abril en horari de 15.30 h a 17.00 h es realitzarà un manteniment de l'equip d'emmagatzematge per a docència.

Vols xocolata? Vine a veure'ns el dijous 5 d'abril de 12h a 16h a la plaça de la FIB.

Masters Oficials FIB

Està oberta la preinscripció als Màsters oficials organitzats per la FIB, per començar en el Quadrimestre de Tardor del curs 2018-2019 (setembre de 2018)

Troba't amb empreses del sector l'11 d'abril al FòrumTIC de primavera

Vine el 4 d'abril, a les 12h, a la xerrada d'UPCAlumni i prepara't per al Fòrum TIC!

Conferència de Timo Buetefisch, CEO de COOLTRA

Dia: Dilluns 9 d’abril 12.00 h.

Lloc: Sala Auditori, Edifici Vèrtex

Us informem a continuació respecte el tancament de les instal·lacions durant el període de Setmana Santa 2018, decidit per Consell de Govern, i en concret sobre els condicionants que afecten al Cam

Sónar+D és un congrés internacional que explora com la creativitat modifica el nostre present i imagina nous futurs, en col·laboració amb investigadors, innovadors i líders econòmics.

Des del dissabte 24 de març fins al dilluns dia 2 d'abril les aules informàtiques de la FIB (Aularis A5, B5 i C6) restaran tancades.

L'inLab FIB informa que els laboratoris d'informàtica de l'edifici A5 s'obriran alguns caps de setmana per als estudiants de la FIB. Consulteu el calendari per a veure els horaris concrets.

Tuenti Challenge 8

Un any més Tuenti convida als estudiants de la UPC a una nova edició de la Tuenti Challenge. La competició va dirigida principalment a estudiants i titulats d'Enginyeria Informàtica, però també d'altres carreres relacionades, com ara Telecomunicació o Matemàtiques.

A partir del 26 de febrer i fins al 5 d'abril estarà oberta la XXVI Convocatòria d'Ajuts del CCD per a Activitats de Cooperació corresponents a 2018.

During April PATC will bring us three courses: "Systems Workshop: Programming MareNostrum 4", "Introduction to OpenACC" and "Introduction to CUDA Programming"

El 21 de març es celebren les Mini Jornades del Club de Rol de la UPC en la Sala Àgora (plaça de Telecos) a partir de les 10 h fins a les 20 h.

Date: 14th of March, 12:00 p.m.

Speakers: Caroline Dumanoir, Elise West and Anemari Fiser

Venue: UPC FIB, room A5102

Lloc: Campus Nord de la UPC
Data: 13 de Març, de 17.00 - 19.00 h
Punt de trobada: Aula Màster, 16.45 h

Un any més, la FIB serà present al Saló de l’Ensenyament, del 14 al 18 de març, i al Saló dels Màsters i Postgraus Futura, els dies 16 i 17 de març.

En el context dels actes del seu 40è aniversari, la FIB organitza el proper dimecres 21 de març de 2018 un acte d'homenatge a aquells que considera pioners de la informàtica, especialment pel que fa als inicis de la formació universitària en informàtica a Catalunya.

Conferenciant: Sr. Marc Reznicek, director del Deutscher Akademischer Austrauschdientst (DAAD).

Data: dijous, 15 de març de 2018 a les 10.45 h.

Lloc: Campus Nord, Sala de Teleensenyament, Ed. B3- Sala 103 Planta 1.

Pàgines