2n cicle de la Campanya contra els Micromasclismes a la UPC

Esteu aquí

10 mesos contra els micromasclimes és una campanya de sensibilització que van iniciar els Responsables d’igualtat dels centres docents de la UPC.

A la reunió de responsables d’igualtat d'octubre de 2018 es va realitzar el monogràfic: Micromasclismes. Què fer quan detectem micromasclismes? Es va acordar fer una campanya de sensibilització rotativa i mensual.

Cada mes un centre docent UPC triarà un recurs existent i farà difusió al seu portal web sota un lema o títol, la resta de centres docents secundaran la iniciativa. A la reunió de novembre de 2019, els Responsables d'igualtat acorden iniciar un segon cicle.

Aquest mes de novembre, la responsable d'igualtat de l'EEBE, Muriel Botey, ha iniciat el segon cicle.

Aquest vídeo l'ha realitzat un grup d'alumnes de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida per a sensibilitzar sobre la violència masclista a les xarxes socials en el marc d'una assignatura on treballen l'aprenentatge-servei i on hi participa el Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones.

Segueix el 2n cicle de la campanya contra els micromasclismes