Nova assignatura optativa "Ètica a la ciència i l'enginyeria- ECE”

Esteu aquí

Aquest quadrimestre de primavera es posa en marxa una nova assignatura optativa que porta per nom "Ètica a la ciència i l'enginyeria- ECE” (6 ECTS)

L'optativa "Ètica a la ciència i l'enginyeria- ECE”, de 6 ECTS, és una assignatura compartida entre la FME, l'ETSETB i la FIB.

Durant el quadrimestre analitzarem i debatrem com afecta la tecnologia a les relacions humanes i socials, plantejarem dilemes i problemes ètics que, molt probablement, et trobaràs a la teva vida professional.

El curs serà impartit pel professor de filosofia de la UB expert en ètica pràctica Marcel Cano. L'assignatura s'imparteix dilluns i dimarts de 10 a 12 hores a l'aula multimèdia, edifici B3, Campus nord.

La inscripció estarà oberta a estudiants de Grau en Enginyeria Informàtica (amb Fase inicial superada) i estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades.

Si vols saber una mica més quin paper juga l’ètica en la ciència i la tecnologia fes una ullada al primer vídeo de la sèrie "Ètica a la UPC"