La UPC inicia tests de detecció ràpida de la COVID-19 als campus

Esteu aquí

La UPC inicia a partir de dilluns 12 d’abril tests voluntaris de detecció ràpida de la COVID-19 a la comunitat universitària, al Campus Diagonal Nord de Barcelona.

Es tracta de proves de caràcter voluntari i sense cost, adreçades a l’estudiantat, el PDI i el PAS que siguin asimptomàtics i no hagin estat vacunats (encara que només hagin rebut la primera dosi). Els tests es realitzaran del 12 al 16 d’abril, de 9 a 14 hores, en els punts habilitats a la sala polivalent, al costat de l’Aula màster (A3).

Les proves seran mitjançant mostres de saliva (imprescindible amb un mínim de 2 hores de dejuni) i es faran, sense cita prèvia, amb la col·laboració de personal sanitari, que recollirà les mostres diàriament i les analitzarà per informar dels resultats al Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Premsa UPC