La UPC, al "top 100" del rànquing mundial en Ciències de la Computació

Esteu aquí

La UPC es situa entre les 500 millors universitats del món i al ‘top 100’ en Ciències de la Computació segons el rànquing de Taiwan.

L’edició 2019 del Performance Ranking of Scientific Papers for World Universities de la National Taiwan University, més conegut com NTU o rànquing de Taiwan, ha estat publicat el 10 d’octubre. A la classificació general del rànquing, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) es situa entre les 500 millors universitats del món en el lloc 473. En el camp de l'Enginyeria es manté com a primera universitat de l'Estat a la posició 138, i en el rang 351-400 en el de les Ciències Naturals.

Pel que fa al rànquing per disciplines, la UPC és la número 89 del món en Ciències de la Computació. També es troben en el 'top 100' tres disciplines més: Matemàtiques (en el lloc 71); Enginyeria de Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica (en la posició 75); i Enginyeria Civil (en el lloc 76).

El rànquing de Taiwan avalua la productivitat, l’impacte i l’excel·lència de les publicacions científiques de les institucions a partir d’una sèrie d’indicadors bibliomètrics (Web of Science), que combinen els resultats a curt i a llarg termini d’una sèrie de variables.