La FIB, al top 100 del QS World University Rankings en CS i SI

Esteu aquí

El rànquing QS by Subject 2020 posiciona a la FIB al lloc 51-100 en l’àmbit de les Ciències de la Computació i els Sistemes d’Informació, mentre que a nivell global la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) es situa al 76 en el camp de l’Enginyeria i la Tecnologia.

Ranquing-QS-2020

L’edició 2020 del QS World University Rankings by Subject mostra com les Ciències de la Computació i els Sistemes d’Informació de la FIB retallen distàncies respecte el rànquing de l’any passat, i canvia el lloc 101-150 del 2019 pel 51-100 del 2020. Respecte a Espanya, la UPC assoleix la posició número 1 en aquest camp d’estudis.

La UPC també destaca en l’àmbit general de l’Enginyeria i la Tecnologia i es situa en el lloc 76 (1 d’Espanya), deixant enrere el 85 del 2019 i convertint-se aquest del 2020 en el millor resultat dels quatre últims anys. Cal assenyalar que al camp de l’Arquitectura la UPC és la 21 del món i el 23 en l’Enginyeria Civil.

A la classificació general del rànquing, la UPC es manté entre les 300 millors universitats del món, i juntament amb la Universitat de Barcelona i la Universitat Ramon Llull, és una de les universitats catalanes que figuren en el top 50 del rànquing QS per matèries. Podeu consultar la classificació sencera al web del QS World University Rankings.

El QS World University Rankings és una publicació anual que engloba els rànquings internacionals, indicant les millors universitats a nivell mundial a 48 diferents matèries i sent un dels més consultats arreu del món.

UPC al rànquing

Notícia UPC