Josep Fernandez, reelegit degà de la FIB

Esteu aquí

El professor Josep Fernandez Ruzafa, proclamat degà de la FIB-UPC el passat 2 de juny, ha pres possessió del seu càrrec el dijous 17 de juny.

L'acte, que s'ha celebrat a la Sala d'Actes Manuel Martí Recober de la FIB i s'ha retransmès en directe pel canal YouTube de la FIB, ha comptat amb la presència del rector de la UPC, Daniel Crespo Artiaga, la Secretària General, Ana B. Cortinas Abad, i el cap del Gabinet del rector, Lluís Monfort Peligero.

El professor Josep Fernandez Ruzafa va ser proclamat degà electe de la FIB-UPC el passat 2 de juny per quatre anys més, després de les votacions que van tenir lloc del 25 al 28 de maig.

Doctor en Informàtica per la UPC (1998) i llicenciat en Informàtica a la FIB (promoció 1984-1989) per la mateixa Universitat, Josep Fernandez és professor titular d’universitat al Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial. Anteriorment ha estat vicedegà de Promoció i Comunicació de la FIB (2007-2014), així com cap de secció del departament al qual està vinculat (2003-2007).

Com a professor, imparteix docència a la FIB des del 1989, concretament en el grau en Enginyeria Informàtica i en els àmbits dels sistemes digitals, les interfícies de computadors, els sistemes incrustats, la robòtica i la visió per computador. També és professor d’innovació docent del màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària a l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UPC.

Membre de Grup de Recerca en Robòtica Intel·ligent i Sistemes (GRINS), desenvolupa la seva activitat científica en els camps de la robòtica assistencial, la robòtica mèdica, els sistemes de percepció i els laboratoris on-line (remots). Com a investigador, també forma part del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC.

L'equip està format per membres del deganat actual, com:

També formen part de la candidatura i de l’equip actual:

• Carme Murillo, cap de la Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes.
  • José Manuel Diéguez, cap de la Unitat de Gestió d'Estudis de Grau i Màster.
  • Rosa María Martín, cap de la Unitat de Serveis TIC UTG CNTIC.

Equip deganal

Presa de possessió