Josep Fernandez, nou degà de la FIB

Esteu aquí

El professor Josep Fernandez Ruzafa ha estat proclamat, el 29 de maig, degà electe de la FIB-UPC, després de les votacions del 24 de maig. Josep Fernandez, prendrà el relleu a Núria Castell, degana des del juny del 2010.

Josep Fernandez Ruzafa 2017 - Presa de possessio

Doctor en Informàtica per la UPC (1998) i llicenciat en Informàtica a la FIB (promoció 1984-1989) per la mateixa Universitat, Josep Fernandez és professor titular d’universitat al Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial. Anteriorment ha estat vicedegà de Promoció i Comunicació de la FIB (2007-2014), així com cap de secció del departament al qual està vinculat (2003-2007).

Com a professor, imparteix docència a la FIB des del 1989, concretament en el grau en Enginyeria Informàtica i en els àmbits dels sistemes digitals, les interfícies de computadors, els sistemes incrustats, la robòtica i la visió per computador. També és professor d’innovació docent del màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària a l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UPC.

Membre de Grup de Recerca en Robòtica Intel·ligent i Sistemes (GRINS), desenvolupa la seva activitat científica en els camps de la robòtica assistencial, la robòtica mèdica, els sistemes de percepció i els laboratoris on-line (remots). Com a investigador, també forma part del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC.

L'equip està format per membres del deganat actual, com:

Al deganat s'afegeixen:

També formen part de la candidatura i de l’equip actual:

• Carme Murillo, cap del Serveis de Gestió i Suport de la FIB;
  • José Manuel Diéguez, cap d’Àrea de Suport a la Presa de Decisions,
  • Rosa María Martín, cap dels Serveis de l’inLab FIB.

Equip deganal

Presa de possessió

Dimecres 14 de juny a les 10 h a la sala d'Actes Manuel Martí Recober va tenir lloc la presa de possessió del nou degà.