II Convocatòria de mobilitat per a impartir docència STA Erasmus+ KA103 2019/20

Esteu aquí

El Vicerectorat de Política Internacional convoca ajuts econòmics per finançar les missions docents (STA) que es duguin a terme el curs acadèmic 2019-20 en el marc del programa ERASMUS+ KA103 de la Unió Europea.

L’objectiu del programa és:

• Incrementar les capacitats i la dimensió internacional de la institució.
  • Consolidar els vincles entre les universitats amb les quals hi ha convenis bilaterals de mobilitat d’estudiants en el marc del programa ERASMUS+ i oferir l’oportunitat de construir xarxes de contactes internacionals.
  • Promoure l’intercanvi d’experiències en metodologia docent.
  • Millorar el desenvolupament acadèmic del personal docent de la Universitat i la competència en llengües estrangeres.
  • Afavorir l’adquisició de competències

Com a novetats d'aquest període:

• S'ha inclòs Sèrbia entre els països elegibles per a realitzar-hi mobilitats
  • Per a tots els beneficiaris d’un ajut STA, el GRI contractarà una assegurança a través d’OnCampus, que anirà a càrrec del pressupost de gestió del programa, sense que això suposi cap despesa addicional pels beneficiaris ni els centres.

El termini de presentació de sol.licituds és el divendres 14 de febrer.

Trobareu més informació a https://www.upc.edu/sri/ca/estudiantat/mobilitat-pdi/personal-upc/beques-ka103-europa/erasmus-accio-ka103-teaching-mobility-2019-20-ajuts-per-impartir-docencia