Programa Salsa'm, participa el proper quadrimestre

Esteu aquí

Participa acollint els estudiants internacionals que vénen a estudiar a la FIB i rebràs 3 ECTS!

Estem buscant estudiants de la FIB, tant de grau (*) com de màster, que vulgueu participar en un programa de mentors per acollir els estudiants internacionals que vindran a estudiar a la FIB el proper quadrimestre (16/17 q2).

Has de saber que:

-    Tindràs un reconeixement acadèmic de 3 ECTS si ets estudiant de Grau i finalitzes el programa amb èxit.

-    La mentoria, de 10 setmanes de durada, s’inicia a inicis de febrer i inclou activitats de familiarització amb la facultat, d’acompanyament i d’intercanvi lingüístic i cultural.

És una experiència que ens sembla enriquidora i que et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món.  No t’ho pensis més i apunta’t al programa SALSA’M no més tard del 9 de gener!!!!

(*) Exclosos els de primer.

Trobaràs tota la informació i el formulari d’inscripció, al web del Servei de Llengues de la UPC.

També pots veure fotos de les activitats al Facebook del programa,