Enquesta sobre l'impacte de la mobilitat internacional als estudiants titulats

Esteu aquí

Crida a la participació dels titulats/des de la FIB des del curs 1991-92.

Si ets una persona de les més de 12000 que s’han titulat a la FIB a partir del curs 1991-92, ens interessa molt la teva opinió.

Et demanarem informació personal per validar el teu passat com a FIBer. Aquesta informació es tractarà confidencialment i no es proporcionarà a ningú fora de l'estudi.

L’enquesta forma part d’un estudi institucional per analitzar el tipus d’estudiant de la FIB, l’impacte de la (no) mobilitat internacional a la vida i com millorar l’actuació de la FIB en temes d’internacionalització. Agraïm molt la teva participació i aprofitem per demanar-te que facis difusió d’aquesta iniciativa entre els membres de la teva promoció. La qualitat dels resultats de l’estudi dependrà molt de la quantitat de respostes obtingudes. El teu esforç importa.

Ens pots fer arribar qualsevol comentari o pregunta a:  .