Ciència i arts escèniques: ‘Això és un drama’

Esteu aquí

Que no t'enganyin, la ciència i les arts escèniques tenen molt més en comú del que et pots imaginar: al programa de ràdio d'arts escèniques 'Això és un drama' de l'Institut del Teatre ho descobriràs.

Un grup de professorat de la UPC participarà en ’Això és un drama’, un programa de ràdio dedicat a les arts escèniques que emetrà setmanalment l’Institut del Teatre, des del 7 de març i fins al 2 de maig.
La voluntat és apropar al gran públic la ciència i la tecnologia, i la seva aplicació en les arts de l'espectacle. En el programa, que el presentarà Txell Bonet, es vincularà la ciència amb les arts escèniques.

A més, el programa del 25 d’abril es farà des de la UPC. Totes les emissions del programa estan obertes al públic, que hi pot assistir com a oient.

Quatre de les microdramatúrgies d’aquesta edició tindran a veure amb la ciència i les han elaborat quatre graduats que van participar l’any passat també en el programa. Són Sílvia Navarro, que parlarà de STEAM i sostenibilitat; Sadurní Vergés, que abordarà el tema de les dones i la tecnologia; Núria Torres, amb un text sobre ètica i robòtica, i Lucas Ubach, que tractarà la intel·ligència artificial.

• Per més informació consulta la següent notícia