Premi FIB Alumni millor TFG promoció 2017-18

Esteu aquí

En reconeixement al millor Treball de Fi de Grau del Grau en Enginyeria Informàtica, dels treballs presentats al premi, que hagin obtingut una qualificació de matrícula d’honor o un 10 en l’avaluació del treball

Albert Herrero, president de FIB Alumni, l’Associació d’Antics Alumnes de la FIB, va lliurar el Premi FIB Alumni al millor Treball Fi de Grau de la promoció 2017-2018 (dotat amb 1000€) i d’un diploma acreditatiu al finalista. Enguany es van presentar al premi set treballs.

• Millor TFG: Kais Harim del Pino pel treball Implantación de una infraestructura de red a una empresa portuaria
  • Finalista: Jordi Subirà Nieto pel treball Blockchain para distribuir políticas de acceso

El lliurament de premis va tenir lloc durant l’Acte Acadèmic del curs 2018/19, celebrat el 22 de novembre de 2018 a l’Auditori de l’Edifici Vèrtex.