Acte Acadèmic 2018/2019

Esteu aquí

El passat 22 de novembre, es va celebrar a l’auditori de l’Edifici Vèrtex l’Acte Acadèmic de la FIB on es va lliurar les acreditacions als graduats del curs 2017/2018.

A l’acte van assistir prop de 500 persones entre titulats i acompanyants, el qual es va inciar amb la benvinguda del degà, Josep Fernandez. Tot seguit, la conferència "Persones i màquines, cridades a conviure", a càrrec de la Montse Serra, HP Entreprise Solutions.

Berta Delgado Ventosa i Andreu Rodríguez i Donaire van explicar les seves experiencies com a estudiants graduats aquest curs del MIRI i del GEI, respectivament.

A l'Acte Acadèmic es van lliurar acreditacions especials als millors expedients acadèmics de cada titulació del curs acadèmic 2017/2018.

La Sra. Patricia Infantes, Manager responsable de serveis agile & DevOps d’everis Barcelona, va fer entrega del premi everis als dos millors expedients acadèmics del Grau en Enginyeria Informàtica.

• Millor expedient: Darío de la Fuente García
  • Segon millor expedient: Juan Miguel de Haro Ruiz

A continuació va tenir lloc el lliurament d’acreditacions d’estades Cluster per part del cap d'estudis de la FIB, juntament amb l'acreditació a la doble titulació internacional.

Un any més, es lliuren les acreditacions als participants al Programa Mentories, i per primera vegada, es realitza el lliurament d'acreditacions als participants a l'Aula Lliure. La cap d'estudis de la FI de la FIB, és l'encarregad de realitzar aquest lliurament.

Tot segit, va tenir lloc el reconeixement dels participants del programa Talent inLab FIB per part del professor Josep Casanovas, director del programa.

Albert Herrero, president de FIBAlumni, va fer lliurament del Premi FIB Alumni al millor Treball Final de Grau, i al finalista, respectivament.

• Millor TFG: Kais Harim del Pino
  • Finalista: Jordi Subirà Nieto (recull el diploma Jordi Paillissé, codirector del treball)

També es va lliurar una placa al millor expedient de cada Màster:

• MEI: Johny Javier Avila Montalvo
  • MAI: Julius Von Kügelgen
  • MIRI: Santiago Rodrigo Muñoz

D'altra banda, la menció a l'emprenedor de l'any 2018 va ser per a GOIN, i va recollir la menció el Sr. Gabriel Estebam, cofundador de l’empresa.

Per finalitzar, es van lliurar acreditacions especials al personal de la Facultat amb més de 25 anys de dedicació.

Després de l'acte, que va concloure el vr. de transformació digital, Agustín Fernandez., es va convidar els assistents a una copa de cava.