Vols visitar la 4YFN durant el MWC 2018 a un preu reduït?

Esteu aquí

4YFN és un esdeveniment organitzat en el marc del Mobile World Congress que té lloc a Barcelona del 26 al 28 de febrer. Aquest esdeveniment aplega les startups del sector tecnològic més joves i amb més projecció de futur.

La Facultat d'Informàtica de Barcelona us facilita un codi de descompte especial per registrar-vos per només 85 € (cost normal 299 €) a la fira 4YFN que es celebra a Barcelona (@Fira de Montjuïc) durant el Mobile World Congress.

El codi és vàlid per a estudiants de la UPC i, un cop registrats, el "Visitor pass" us donarà accés a:

1. L'exhibició del 4YFN referent sobre startups, on participen més de 600 empreses disruptives: 26-28 de febrer @Fira de Montjuïc.
  2. El passe dona accés també a les xerrades, keynotes i activitats durant els 3 dies del 4YFN: 26-28 de febrer @Fira de Montjuïc.
  3. Accés d'1 dia al GSMA Mobile World Congress: dijous 1 de març @Fira Gran Via

Més informació en aquest enllaç.

Per obtenir l’entrada amb descompte has de:

1. Accedir a la Registration Page
  2. Seleccionar el tipus d’entrada [Visitor pass].
  3. Omplir les dades personals que demanen.
  4. Introduir el codi de descompte que trobareu al vostre Racó (estudiant) o que rebreu per email (PDI i PAS)