Vols assistir a les Jornades R+D+I TIC Salut i Social?

Esteu aquí

L'Euroregió Pirineus Mediterrània et convida!

Jornades R+D+I TIC 2018

La Fundació TIC Salut, la Universitat de Vic i altres institucions organitzen les 8nes Jornades R+D+I TIC Salut i Social els dies 26, 27 i 28 de setembre a Vic (Barcelona).

Hi haurà traducció simultània francès/català.

Un dels partners estratègics d'aquestes jornades és l'Euroregió Pirineus Mediterrània amb qui la FIB col·labora des de fa molts anys. Aquest any l'Euroregió convida a assistir gratuïtament a les jornades a estudiants de les universitats de la Euroregió que formen part del projecte eHealth eurocampus.

Els estudiants convidats només han de pagar-se el desplaçament a Vic. El cost de la inscripció, l'allotjament (les nits del 26 i 27) i els àpats estan coberts per l'Euroregió. L'allotjament serà en un alberg.

Si estàs interessada/t en assistir a aquestes jornades, has d'enviar un email a la Núria Castell, coordinadora del projecte eHealth eurocampus a la UPC, a l'adreça . Cal indicar a l'assumpte del missatge "Jornades Vic" i en el text del missatge cal posar nom i cognoms, titulació en curs, any que estàs cursant i breu motivació per assistir a les jornades.

Termini: 20 de setembre