Visita del CAE per l’acreditació del GEI, MEI i MIRI, 2021

Esteu aquí

Dijous 10 i divendres 11 de juny la FIB rebrà la visita del Comitè d’Avaluació Externa (CAE) per l’acreditació del GEI, MEI i MIRI.

Dins del programa de l’avaluació de la qualitat de les titulacions universitàries d’AQU Catalunya, els propers dijous 10 i divendres 11 de juny de 2021 tindrà lloc la visita de Comitè d’Avaluació Externa (CAE) per l’acreditació del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI) i del Màster en Enginyeria Informàtica (MEI) i Màster en Innovació i Recerca en Informàtica (MIRI).

A causa de la situació de la pandèmia, la visita es realitza de forma no presencial mitjançant videoconferència.

Segons el protocol definit s’ha de fer difusió de l’agenda de la visita i de la composició del CAE, i comunicar a tots els grups d’interès de les titulacions esmentades (estudiantat, professorat, titulats i titulades, i ocupadors vinculats als estudis) que poden fer arribar els seus comentaris enviant un missatge a la bústia   d’AQU Catalunya.

Per a qualsevol consulta relacionada amb el procés d’acreditació del GEI, MEI o MIRI podeu adreçar un missatge a la bústia  .

Autoinforme d'acreditació

Institució: Universitat Internacional de València
Àrea de coneixement: Metodologia d’Avaluació

Agenda de la visita, 10 de juny de 2021