T'atreveixes a desenvolupar un videojoc en 48 hores?

Esteu aquí

La Game Jam Barcelona @ UPC és un esdeveniment on programadors, dissenyadors, artistes i músics de tot el món es reuneixen per crear un videojoc en 48 hores (29-31 de gener). No és necessari tenir cap tipus d'experiència per participar-hi!

La Game Jam Barcelona torna aquest any per la seva 10a edició en un format completament en línia del 29 al 31 de gener! L’últim cap de setmana de gener, se celebra a tot el món la Global Game Jam, l’event de creació de videojocs més gran del món! La GGJ és com una hackathon de 48 hores on els participants desenvolupen un videojoc sobre un tema.

Des de la primera edició al gener de 2009, la Global Game Jam ha crescut fins arribar, en la seva última edició el 2020, a 934 localitzacions a 37 països, reunint 48000 jammers que van crear més de 9600 jocs en un cap de setmana! La GGJ encoratja la innovació, experimentació i la col·laboració en els videojocs i entre els seus participants, no és una competició. A Barcelona, l’associació d’estudiants VGAFIB de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (UPC), organitza una seu de la GGJ des de 2011: la Game Jam Barcelona. Aquest any n’és la 10a edició!

Aquest any, a causa de la COVID-19, per primera vegada, la Game Jam Barcelona es farà en un format totalment en línea amb la col·laboració de IndieDevDay.es!