Premis als millors TFG i TFM en l'àmbit de la promoció de la salut

Esteu aquí

Segona edició dels premis als tres millors TFG's i als tres millors TFM's que tinguin relació amb la promoció de la salut

La Xarxa Catalana d’Universitats Saludables convoca la segona edició dels premis als tres millors treballs finals de grau (TFG) i als tres millors treballs finals de màster (TFM) que tinguin relació amb la promoció de la salut i amb els ODS en l’àmbit de la sostenibilitat.

Podrà participar i optar al premi l’alumnat que hagi defensat el TFG o TFM a qualsevol de les universitats catalanes durant els cursos 2022-2023, sempre que el treball hagi estat qualificat amb una nota igual o superior al 9.

El termini per a la presentació de les sol·licituds amb els treballs per optar als premis és el 27 d’octubre del 2023.

L’acte de lliurament dels premis es farà el 18 de desembre, i inclourà una breu exposició del treball per part de l’autor/s guanyadors/res.

Cada treball premiat rebrà 1000 euros i un diploma del Departament de Recerca i Universitats i el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Consulta tota la informació dels Premis en aquest enllaç.