Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló 2022

Esteu aquí

26è Premi UPC de Ciència-Ficció, un guardó d'àmbit internacional que des d'aquesta nova edició porta el nom del professor Miquel Barceló.  El termini de presentació finalitza l'1 d'abril del 2022.

El 26è Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló que convoca el Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) reconeix obres inèdites d'aquest gènere, escrites en català, castellà, anglès o francès.
El termini de presentació finalitza l'1 d'abril de 2022, a les 14 h.

S'atorgarà un premi de 2.000 euros i, si s'escau, una menció especial honorífica, així com una menció especial honorífica a la millor narració presentada per una persona de la comunitat UPC.
A més, l'obra guanyadora s'editarà i publicarà en format digital i paper, en una edició conjunta entre la UPC i l'editorial Apache Libros, dins de la col·lecció 'Biblioteca de Ciencia Ficción en Español'

En aquesta edició, el Premi incorpora el nom de Miquel Barceló en homenatge al professor de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB). Miquel Barceló va ser editor, traductor i escriptor, especialitzat en ciència-ficció on va dirigir la col·lecció NOVA, especialitzada en relats i novel·les de ciència-ficció.

Consulta les bases del Premi UPC.

Font: Sala de Premsa UPC