Premi David Riaño Ramos 2023 al millor Treball de Fi de Màster del MAI

Esteu aquí

S'ha convocat la 1a edició del Premi David Riaño Ramos al millor Treball de Fi de Màster del MAI.

La Comissió Acadèmica del Màster Interuniversitari en Intel·ligència Artificial UPC-URV-UB (MAI) convoca la primera edició del Premi David Riaño Ramos al millor Treball de Fi de Màster del MAI.

El premi es crea en memòria del Dr. David Riaño Ramos, que va ser professor i coordinador del MAI a la Universitat Rovira i Virgili. Va ser un professor i investigador excel·lent i molt entregat, reconegut internacionalment pels seus treballs en Intel·ligència Artificial en Medicina.

El premi comporta una dotació econòmica de 1.000 euros per a l'estudiant guardonat..

Poden optar a aquest premi els estudiants que hagin cursat el màster MAI i hagin realitzat el Treball Final de Màster, sempre que el treball de fi de màster s'hagi defensat entre l'1 d'octubre de 2021 i el 23 d'octubre de 2023 i hagi obtingut una nota mínima de 9.

Dates de convocatòria:

• Termini de presentació de sol·licituds: 6 de novembre de 2023.
  • Notificació de la resolució: 17 de novembre de 2023.
  • Recepció del premi: 24 de novembre de 2023, en l'acte d'obertura del curs a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat Rovira i Virgili, Tarragona.

Podeu trobar més informació de la convocatòria en aquest enllaç.