Premi al millor TFG o TFM en Processament de Llenguatge Natural de la Xarxa PLN.NET

Esteu aquí

La xarxa temàtica PLN.NET convoca la 1a edició del Premi al millor TFG o TFM en Processament de Llenguatge Natural (PLN).

Amb aquest premi, es pretén visibilitzar l'àrea de recerca relacionada amb PLN entre els estudiants de Grau o Màster i fomentar el desenvolupament de treballs que analitzin, utilitzin, proposin o desenvolupin nous mètodes, tècniques o aplicacions relacionades amb aquesta temàtica.

A aquests premis podran optar tots els projectes Treballs / Projectes Fi de Grau i Treballs / Projectes Fi de Màster universitaris que estiguin sent desenvolupats durant el curs 2017-2018 per alumnes matriculats en grau o màster de qualsevol universitat d'àmbit nacional.

L'alumnat interessat a participar haurà d'enviar un resum del seu treball en format d'article on es descrigui el TFG o TFM desenvolupat.

El termini de presentació de sol·licituds comença l'1 de juny de 2018 i finalitzarà el 8 de juliol de 2018.

El premi al guanyador del millor TFG o TFM consistirà en: un diploma acreditatiu i pagament del viatge, allotjament i manutenció per a assistir al congrés SEPLN que tindrà lloc a Sevilla del 19 al 21 de setembre del 2018, on l'autor del treball guanyador oferirà un breu exposició de 15 minuts per donar-lo a conèixer a tota la comunitat de recerca en PLN.

Més informació: https://gplsi.dlsi.ua.es/pln/node/52