La UPC investirà doctor 'honoris causa' el pianista de jazz Ignasi Terraza

Esteu aquí

La UPC investirà doctor 'honoris causa' el pianista de jazz Ignasi Terraza, 'alumni' de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

La UPC investirà doctor 'honoris causa' el pianista de jazz Ignasi Terraza, titulat en Enginyeria Informàtica per la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), i que va ser la primera persona cega a llicenciar-se en Informàtica a l’Estat espanyol. El professor Jordi Cortadella actuarà com a padrí de l'acte d'investidura. L’acte tindrà lloc el 21 de març, a les 18.30 h, a l’Auditori de l’ONCE, Gran Via de les Corts Catalanes, 400, 08015 Barcelona.

L’aforament és limitat, s'ha de confirmar l'assistència a través d'aquest formulari abans de l’11 de març.

La distinció d'Ignasi Terraza com a doctor honoris causa per la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha estat proposada pel Consell de Direcció i la Comissió Permanent de la FIB, alma mater del pianista.

Amb aquesta distinció la Universitat vol reconèixer la tasca d'Ignasi Terraza com a referent per a les persones amb discapacitat visual que fan estudis d'enginyeria, així com la seva vinculació amb la Universitat.

Ignasi Terraza (Barcelona, 1962) és un dels pianistes de jazz més destacats de l’Estat espanyol i amb més projecció internacional. És un referent per a la comunitat UPC com a figura inspiradora que combina l'expertesa en l'àmbit tecnològic amb el talent musical, fet que li ha permès explorar noves perspectives i abordar reptes amb un enfocament únic.

Més informació clicant a Sala de Premsa UPC