IMPACTParty 2022: l'esdeveniment dels Google Developer Student Clubs es celebra a la UPC

Esteu aquí

El proper 22 d'abril tindrà lloc el GoogleDSCParty Spain 2022 a la seva segona edició, i primera en format híbrid, el GoogleDSCParty se celebrarà a l'auditori del Vèrtex de la UPC unint a diversos Google Developer Student Clubs del territori.

IMPACTParty DSC

El proper 22 d'abril tindrà lloc el GoogleDSCParty Spain 2022 que passa a anomenar-se a causa del conflicte que s'està desenvolupant a Ucraïna: IMPACTParty. A la seva segona edició, i primera en format híbrid, el GoogleDSCParty se celebrarà a l'auditori del Vèrtex de la UPC unint a diversos Google Developer Student Clubs del territori per portar un gran esdeveniment dirigit a tota persona interessada i en especial a la comunitat universitària de Barcelona i de la resta d'Espanya per parlar sobre diversos temes com Machine Learning, Unity, Android, Docker entre molts altres temes.

Els Google Developer Student Clubs són grups d'estudiants amb seu a una universitat centrades a donar a conèixer noves tecnologies, crear projectes tant interns com externs dins de la universitat però sobretot amb el gran objectiu de crear i fomentar la comunitat universitària en relació amb les noves tecnologies. Hi ha diversos grups arreu del món amb representació a 12 universitats espanyoles.

Durant tot el divendres 22, de 10 a 19.30 h tindrem diverses xerrades donades per diferents membres de les comunitats Google Developer Student Clubs universitats espanyoles com la Universitat Politècnica de Madrid, Universitat de Màlaga, Universitat de Valladolid, Universitat Catòlica de Múrcia, la Universitat de Barcelona o la Universitat Politècnica de Catalunya entre d'altres. A més de comptar amb la participació (de forma en línia) de Laura Cincera, mànager del programa dels GDSC d'Europa a Google.

A més, si no ets a Barcelona el divendres 22 d'abril, tot l'esdeveniment serà retransmès al canal de YouTube de DSC Spain on qualsevol persona que tingui interès a l'esdeveniment ens podrà seguir des de casa.

Inscripcions

T'hi esperem!