EducationUSA, sessió online "Virtual Pre-Departure Orientation" el 16 de juny

Esteu aquí

Sessió informativa virtual d'EducationUSA el 16 de juny pels estudiants que marxen als Estats Units.

El dimecres 16 de juny, a les 17 h, Education USA farà una sessió informativa adreçada als estudiants que aniran als Estats Units durant el curs 2021-22 per realitzar estudis o estades, tant a nivell de grau com de postgrau.

En aquesta sessió, en línia i gratuïta, s'hi abordaran tant aspectes pràctics de trasllat i arribada als Estats Units com detalls sobre l'experiència universitària a través d'estudiants que ja l'han viscut o es troben allà. També comptaran amb un representant de la Secció de Visats de l'Ambaixada dels Estats Units a Espanya per aclarir qüestions relatives a l'obtenció dels mateixos i la seva tramitació.

Informació del Gabinet de Relacions Internacionals