Convocatòria del I Premi UPC de Ciència Oberta

Esteu aquí

La UPC aprova la convocatòria de la 1a edició del Premi UPC de Ciència Oberta

A fi d’impulsar les pràctiques de Ciència Oberta entre la comunitat universitària i d’acord amb el Full de ruta establert, la UPC instaura el Premi a la Ciència Oberta, que té com a objectiu principal donar suport a la comunitat universitària que ha excel·lit en incloure pràctiques de ciència oberta en la seva activitat acadèmica.

Es convida a qualsevol membre de la comunitat universitària de la UPC que realitza activitats de recerca i/o docència i que hagi treballat amb ciència oberta a optar a la primera edició del Premi UPC de Ciència Oberta de forma individual o dins d’un grup de recerca.

El premi està dotat amb 2.000 euros.

Fases del procés:

• Presentació d’iniciatives: del 25/04/2024 al 31/05/2024
  • Valoració d’iniciatives: del 01/06/2024 al 14/06/24
  • Comunicació a la/es persona/es premiats/des: el 17/06/2024
  • Lliurament del premi: el 21/06/24 durant la Vª Jornada de la Ciència Oberta a la UPC

Tota la informació relativa a aquest premi es pot trobar a les bases de la convocatòria.

La presentació de la sol·licitud de participació s'ha de fer a través de la Seu electrònica.