Conferència "Les responsabilitats de fer-se gran: la IA surt de l'adolescència"

Esteu aquí

Aquesta conferència s'emmarca dins del cicle "Idees poderoses de i al voltant de la Intel·ligència Artificial". Conferenciant: Alfredo Vellido, dimecres 22 de març | 12.30 h | Sala d'Actes FIB, B6

Alfredo Vellido

Els professors Jordi Delgado i Ramon Sangüesa, del Grau en Intel·ligència Artificial, organitzen el cicle "Idees poderoses de i al voltant de la Intel·ligència Artificial", a partir de diverses conferències relacionades amb la Intel·ligència artificial, obertes a tota la comunitat universitària.

Al setembre de 2022 es va inaugurar aquest cicle que continúa ara amb la conferencia "Les responsabilitats de fer-se gran: la IA surt de l'adolescència" a càrrec del professor Alfredo Vellido.

La IA ja està en boca de tothom gràcies a un bombardeig informatiu inclement. La indústria està darrere d'alguns dels desenvolupaments més impactants a l'àrea en els darrers temps. I l'impacte és social, per la qual cosa la IA es trobarà ben aviat subjecta a unes responsabilitats a la mesura d'aquest impacte. Què ha de fer un estudiant i un futur expert d'IA sobre això?

No cal inscripció. Apunta el dia i lloc.

Dia: dimecres, 22 de març
Hora: 12.30 h.
Lloc: Sala d'Actes Manuel Martí Recober de la Facultat d'Informàtica de Barcelona. Edifici B6, planta baixa.

Alfredo Vellido és catedràtic en IA al departament de Ciències de la Computació de la UPC, del qual és actualment subdirector acadèmic. És membre del grup de recerca SOCO i de l'IDEAI-UPC Research Center. La seva àrea principal de treball és l'aplicació de mètodes de Machine Learning en biomedicina i salut, àrea on ha liderat múltiples projectes de recerca. El Dr Vellido imparteix docència de grau a l'ESEIAAT de Terrassa i de postgrau a la FIB de Barcelona.