Acte de graduació del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades curs 2020-2021

Esteu aquí

L'acte de graduació de la 1a promoció del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades tindrà lloc el 14 de juliol a l’auditori de l’edifici Vèrtex.

El curs acadèmic 2020-2021 finalitza amb l’acte de graduació de la 1a promoció del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED), que tindrà lloc el dimecres 14 de juliol de 2021, a les 18.30 h, a l'auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC.

L’acte comptarà amb la presència de l'estudiantat recentment titulat, els seus familiars i el professorat per així celebrar l'acabament dels estudis. Els graduats i graduades rebran un diploma signat pels tres centres de la UPC que imparteixen aquests estudis (FIB, FME i ETSETB) i que acredita de forma simbòlica la seva condició de titulats i titulades mentre s’expedeix el títol oficial que lliura el Ministeri.

Pel que fa al desenvolupament de l’esdeveniment, aquest tindrà dues parts. La part institucional inclourà breus parlaments de la padrina i del conferenciant convidat, el lliurament dels diplomes i la cloenda per part del rector de la UPC, Daniel Crespo. Quant al conferenciant, es tracta del professor Antonio Torralba, investigador i professor del Massachusetts Institute of Technology-MIT i que actualment dirigeix la Facultat d'Intel·ligència Artificial i Presa de Decisions (l'AI + D Faculty) del MIT.
La part més informal està organitzada per l'estudiantat i consistirà en una sessió fotogràfica al final de l’acte al photocall d'UPCAlumni instal·lat al jardí de l’edifici Vèrtex.

L'acte de graduació, organitzat per l'ETSEB, la FME i la FIB amb la col·laboració d'UPCAlumni en el marc del 50è aniversari de la UPC, serà gravat i podrà visualitzar-se als canals YouTube dels diferents centres.

Web GCED