NotOnlyFlops guanya el premi Fan Favorite a la ISC 2020 Student Cluster Competition

Esteu aquí

L’equip guanyador està format per sis estudiants de la FIB i ha aconseguit el premi per haver estat el més votat durant el concurs.

La Student Cluster Competition 2020 s’ha celebrat online del dia 1 al 24 de juny mitjançant les plataformes de supercomputació del National Supercomputing Centre de Singapur. Aquesta és la sisena vegada que un equip d’estudiants de la UPC competeix a la Student Cluster Competition i la tercera en què es guanya el premi Fan Favorite.

NotOnlyFlops el componen Adrián Álvarez Martínez, Carlos Bayona Peinado, Marc Clascà Ramírez, David Jurado Balaer, Pedro Megias Montesinos i Xavier Torres Alonso. L’equip va rebre el guardó durant la cerimònia virtual de lliurament de premis que va tenir lloc el dia 24 de juny a la ISC 2020 Digital Conference.

El primer premi va ser per estudiants de la China’s University of Science and Technology (USTC) i el segon pel Centre for High Performance Computing (CHPC) de Sudàfrica, mentre que el tercer guardó i la menció honorífica van ser atorgats a la Tsinghua University de la Xina i a la Nanyang Technological University (NTU) de Singapur, respectivament.

La competició d’aquest any s’ha centrat en la lluita global contra la COVID-19, introduint aplicacions adreçades a l’educació. Els equips havien d’avaluar diverses aplicacions utilitzades per científics i investigadors per a trobar una cura per a la pandèmia.
La ISC Student Cluster Competition està organitzada pel HPC AI Advisory Council i forma part d’un esforç a nivell global per educar i ensenyar a la pròxima generació de científics i programadors per tal d’ajudar al mon en el futur en cas d’una epidèmia.