NotOnlyFlops, equip format per estudiants de la FIB, premi Fan Favorite de l’11è Concurs de Clústers d’estudiants de l’ISC 2022

Esteu aquí

Aquesta és la setena vegada que un equip d’estudiants de la UPC competeix a la Student Cluster Competition i la quarta en què es guanya el premi Fan Favorite.

L’11è concurs de l’ISC, Student Cluster Competition, 2022 en la modalitat en línia va començar el 2 de desembre de 2021 i la modalitat presencial va tenir lloc el 30 de maig de 2022. Cinc equips europeus han competit a la sala d'exposicions i tots els equips internacionals han participat  de forma remota als servidors del Pittsburgh Supercomputing Centre (Universitat Carnegie Mellon i Universitat de Pittsburgh) i SciNet (Universitat de Toronto), i Bridges-2 que és el superordinador PSC més nou. La ISC Student Cluster Competition 2022 està organitzada pel HPC AI Advisory Council i forma part d’un esforç a nivell global per educar i ensenyar a la pròxima generació de científics i programadors. El concurs ha inclòs aplicacions que aborden l'educació i l'aprenentatge aplicat per accelerar la investigació i el descobriment de la biociència. L’equip guanyador de l’11è Concurs anual de la modalitat en línia ha estat l'equip de Heidelberg University, Alemanya.

NotOnlyFlops està format pels estudiants Enric Condal Asensio, Erik Blázquez Fernández, Marc Blancafort Subirana, Miquel Comas Hervada, Roc Salvador Andreazini, Xavier Coll Ribas.
La cerimònia de lliurament del premi ha tingut lloc l'1 de juny abans de la Conferència d'Alt Rendiment de l'ISC.

Felicitats a l’equip NotOnlyFlops per aquest premi!