L’estudiant de la FIB David Valero guanya un premi a la GreatUniHack 2017

Esteu aquí

L’equip de Valero ha aconseguit el premi GoldmanSachs al millor projecte financer.

La hackaton GreatUniHack 2017 s’ha celebrat de l’11 al 12 de novembre a l’MMU Business School de Manchester (Regne Unit). Més de 100 participants han optat als catorze premis que atorga aquesta hackaton de 24 hores que organitza cada any la University of Manchester tech society, UniCS.

L’equip de l’estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica de la FIB, David Valero Masachs, ha guanyat el premi GoldmanSachs al millor projecte financer. El projecte de Valero, anomenat CoinCounter, consisteix en una aplicació web compatible amb qualsevol dispositiu que informa de la quantitat de monedes de divisa extrangera de què es disposa i de quina és la seva equivalència en la divisa de l’usuari amb el simple gest de fer una foto.

Des de l’any 2014, la GreatUniHack congrega estudiants de 88 universitats de tota Europa per a treballar i desenvolupar idees innovadores dins un entorn competitiu.