Antoni Giró, Antoni Olivé i Ricard Gavaldà, premiats a la 18a Festibity

Esteu aquí

Els premis s’han lliurat a l’acte celebrat a l’Estació del Nord de Barcelona el 21 d’octubre de 2021.

Antoni Giró ha participat en molts projectes, tant catalans i estatals com internacionals a nivell de docència, de recerca o de gestió. Del seu currículum més que extens cal destacar la seva capacitat per hibridar les ciències físiques i la informàtica. Josep Casanovas, ex-degà de la FIB i un dels pares de la Festibity, i Ricard Leal, Account Executive de Salesforce, han entregat aquesta menció.

Jubilat recentment com a catedràtic emèrit a la UPC, Antoni Olivé ha estat professor, investigador, escriptor de novel·les, doctor, degà, vicedegà, director, pèrit, ponent, etc. El degà de la FIB, Josep Fernandez, i la directora general de Catalunya d’Inetum, Susana Prado, han estat els encarregats d’entregar el premi.

D’altra banda, el exvicedegà i professor de la FIB, Ricard Gavaldà, ha rebut la Menció Fiberemprenedors en nom de l’empresa Amalfi Analytics. El premi ha estat lliurat per Benito Cerrillo, president de FIB Alumni, i David Mañas, Director Cloud Infraestructure & Security de T-System.

L’edició d’enguany de la Festibity ha estat dedicada a reflexionar sobre el paper i l’impacte de la tecnologia en el marc de la crisi pandèmica. Els premis són lliurats per la Facultat d’Informàtica de Barcelona i per FIB Alumni (Associació d’Antics Alumnes de la FIB).

Notícia FIB