S'obren les visites del "museu" de la FIB pels estudiants i PDI-PTGAS

Esteu aquí

Des del 29 de maig fins al 30 de juny es faran visites al "museu" de la FIB per a estudiants i PDI-PTGAS.

Durant aquest curs el "museu" de la informàtica de la FIB ha estat obert a només a visites d'estudiants d'altres escoles i instituts, però aquest final de curs els estudiants (i recentment també els integrants de PDI-PTGAS) de la FIB podran demanar dia i hora per fer visita al "museu".

Aquestes visites es faran entre el 29 de maig i el 30 de juny en qualsevol hora d'inici entre les 10 i les 13, tenint aquestes una duració aproximada d'una hora.

Per fer la visita, qualsevol estudiant de la FIB podrà reunir un grup d'entre 5 i 20 persones, i sol·licitar una visita de grup i es contactarà amb la persona que nomeneu com a representant del grup per perfilar la visita.

Si no obteniu un grup suficientment gran i sou estudiants de la FIB, també us podeu apuntar de manera individual, on entrareu en una llista d'espera per fer una visita un dimarts o divendres.

També pots sol·licitar visitar el 'museu' si ets PDI-PTGAS.