Motorsport Student Conference amb la Ferrari F1 Engineering Academy

Esteu aquí

La jornada està organitzada per la Ferrari F1 Engineering Academy, la UPC i els Enginyers industrials de Catalunya (EIC), amb la col·laboració de la Càtedra EIC-UPC.

La Motorsport Student Conference és una jornada virtual sobre la Ferrari F1 Engineering Academy que es durà a terme el dijous 22 d'abril a partir de les 17.30 h a través de la plataforma Zoom. La conferencia es dirigeix principalment a l’estudiantat de la UPC que pugui estar interessat en temes d'automoció de competició (estudiants d'automoció, màsters de l'àmbit industrial, àmbit TIC, estudiants dels equips Formula Student, etc). La Ferrari F1 Engineering Academy presentarà la seva organització i els seus plans i les persones interessades podran enviar els seus CV a l'adreça  fins el diumenge 25 d'abril.

L’acte serà inaugurat pel rector de la UPC, Francesc Torres, i comptarà amb la presència de tres ponents de la Ferrari F1 Engineering Academy que respondran a les preguntes dels assistents.

Programa de l’acte

Sala de premsa UPC