La UPC i NTT DATA (everis) signen un nou conveni de patrocini de la FIB

Esteu aquí

El dimarts 25 de febrer es va consolidar l'aliança de la UPC i l'empresa NTT DATA amb la signatura d’un nou conveni que finançarà premis per a l'estudiantat i que donarà suport al programa Talent de l’inLabFIB.

imatge dels representants d'NTT Data i la UPC

El nou conveni de col·laboració té una durada de 4 anys i ha estat signat al Rectorat de la UPC en un acte a la sala Talaia. A l’acte de presentació pública han assistit, per part d'NTT DATA, el seu director general a Catalunya, Xavier Rovira Fernández; la responsable de selecció i Employer Branding, Vanessa Paulino; i el Head of People España, Pablo Lozano Rojas. Per part de la UPC hi van participar el vicerector de política de PDI, Miquel Soriano, en nom de Francesc Torres, rector de la UPC; la cap del Gabinet del rector, Carme Fenoll; el degà de la FIB, Josep Fernandez; el vicedegà de Relacions Institucionals i Internacionals, Joan Antoni Pastor; i el director acadèmic del programa Talent de l’inLab FIB, Josep Casanovas.

NTT DATA patrocina activitats de la FIB des del 2013, d’acord amb la seva filosofia de promoure els estudis dins l’àmbit de les tecnologies de la informació i les comunicacions, així com la formació integral dels estudiants, amb la voluntat d’obrir les seves portes i coneixements als futurs professionals de les TIC. El patrocini consistia en premis a estudiants destacats del GEI i de Màsters d’àmbit internacional de la FIB, entre d’altres accions. L’actual conveni amplia aquest concepte i fa extensiu el patrocini als programes de grau impartits per la FIB, així com a la totalitat dels programes de màster. Cal destacar com a novetat d’aquest acord el fet de que NTT DATA es compromet a oferir ajuts i reconeixement a activitats desenvolupades a la FIB que promoguin la igualtat de gènere, l’ètica, la responsabilitat social i la sostenibilitat.

D’altra banda, NTT DATA també dona suport al programa inLab Talent de la FIB. Aquest és un programa que té com a missió aconseguir que els estudiants que hi participen adquireixin uns valors, capacitats i habilitats addicionals a les adquirides als estudis oficials per tal d’impulsar la seva ocupabilitat com a futurs professionals. En el cas de les noies estudiants, el programa potencia el rol fonamental de la dona al món professional, empresarial i acadèmic al camp de la informàtica.

De la mateixa manera que s’estipulava al conveni de l’any 2013, NTT DATA cooperarà amb l’inLab FIB mitjançant accions com ara la participació en el disseny de continguts i programes formatius personalitzats. A més a més, l’acord recentment formalitzat contempla que el patrocinador podrà tutoritzar o mentoritzar estudiants que estiguin realitzant pràctiques a l’inLab. Per a l’inLab, aquest conveni es suma a d’altres col·laboracions de pes com ara la que es va signar el passat mes de setembre amb l’empresa canària AdQuiver per a aplicar intel·ligència artificial i ‘big data’ al màrqueting turístic.

NTT DATA, desenvolupa activitats de gestió del capital intel·lectual i del coneixement de les tecnologies de la informació i les comunicacions i de les seves aplicacions per a l’empresa, transformant coneixement i tecnologia en solucions per a millorar substancialment els resultats i la forma de treballar de les organitzacions.