Josep Maria Garrell, nou president de la European University Association (EUA)

Esteu aquí

La European University Association (EUA) ha escollit Josep Maria Garrell, com a nou president per als propers quatre anys (2023-2027).

L' European University Association (EUA), celebrada en Gdańsk (Polonia), ha escollit a Josep Maria Garrell, com a nou president pels propers quatre anys (2023-2027).

Josep Maria Garrell és Enginyer en Informàtica per la FIB, ha estat rector de la Universitat Ramon Llull (2012-2022), i fins ara formava part de la Junta o Board de l'EUA.

L'Associació d'Universitats Europees és la major organització de representació de les universitats d'Europa amb més de 850 membres de 48 països diferents.

Per al nou president de l'EUA, aquesta associació ha experimentat una transformació «profunda i molt constructiva» en els darrers anys, fruit del compromís amb les conferències nacionals de rectors i rectores europees, l'enfocament proactiu de la Secretaria General i l'assignació de carteres als membres del Board. A parer seu, totes aquestes iniciatives han contribuït a millorar el funcionament general i l'impacte que l'EUA té en les polítiques d'educació superior i investigació europees.