Hong Kong, un trampolí per impulsar el teu futur professional

Esteu aquí

Sessió informativa per conèixer les iniciatives que el govern de Hong Kong ha posat en marxa per a donar la benvinguda a professionals de tot el món

Hong Kong

Hong Kong és una ciutat d'oportunitats per a joves professionals amb ganes d'impulsar la seva carrera professional i explorar el ventall il·limitat de possibilitats que ofereix l’Àsia. Ofereix una cultura única, amb una vida urbana a tocar de paisatges naturals. La seva ubicació envejable al cor d'Àsia ha estimulat una de les economies més competitives del món. El seu govern ha posat en marxa iniciatives per a donar la benvinguda als talents estrangers i nombrosos professionals de tot el món han seguit els seus somnis a Hong Kong.

L’acte “Hong Kong, un trampolí per impulsar el teu futur professional” tindrà lloc el 29 de març de 12.30 a 14.30 h a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. La sessió comptarà amb la presentació dels programes d’admissió de talents, l’ecosistema d’star-ups, la participació d’empreses catalanes i el testimoniatge sobre l’experiència de viure a Hong Kong.

L’estudiantat i alumnis de totes les universitats públiques catalanes, de qualsevol disciplina, hi estan convidats. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer de prop possibilitats engrescadores pel seu futur laboral i compartir un aperitiu i conversa amb representants de Hong Kong a la UE.

L’acte és gratuït, cal inscripció prèvia omplint aquest formulari

Programa de l'acte.