Fotografia professores i investigadores Campus Nord

Esteu aquí

Dimecres 12 de febrer a les 12.00 h s'ha fet a la plaça Telecos un fotografia de professores i científiques de Campus Nord.

Dins de la celebració del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència i la setmana de la Dona a la UPC, els tres centres del Campus Nord han volgut visualitzar el col·lectiu de dones que fan ciència al Campus Nord UPC.

Així, des de l’Escola de Camins, l’Escola de Telecomunicacions i la Facultat d’Informàtica s'ha convidat a totes les professores i investigadores vinculades a aquests centres a fer una fotografia conjunta el dimecres 12 de febrer a les 12 hores a la plaça de Telecos.

Us agraïm a totes la vostra assistència en aquest acte emblemàtic amb motiu de la setmana de la Dona UPC.